پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006)

مطالب دیگر:
🔗استاندارد آزمایش روش تعيين درجه معيار خاكستري تغيير رنگ با استفاده از ارزيابي دستگاهي🔗استاندارد ثبات رنگ- تعيين عمق استاندارد يك به يك (1/1) به روش دستگاهي🔗جزوه حسابداری مالیاتی کامران فقیهی🔗پاورپوینت پشم، لیف شگفت انگیز طبیعت🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی اجزای ماشین سوم هنرستان به همراه پاسخنامه خرداد 93🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی اجزای ماشین سوم هنرستان به همراه پاسخنامه دی ماه 93🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی اجزای ماشین سوم هنرستان به همراه پاسخنامه شهریور 92🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی اجزای ماشین سوم هنرستان به همراه پاسخنامه شهریور 93🔗پاورپوینت حسابداری میانه1🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی ادبیات اختصاصی چهارم دبیرستان رشته انسانی به همراه پاسخنامه اردیبهشت 91🔗نقشه های کامل اتوکد ساختمان مسکونی دوبلکس 2 طبقه🔗پلان اتوکد تله کابین🔗نقشه های کامل اتوکد ویلا 2 طبقه🔗نقشه های کامل اتوکد ساختمان مسکونی 3 طبقه 14 واحدی🔗پاورپوینت حسابداری پیشرفته1🔗پاورپوینت حسابداری صنعتی2🔗پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی ادبیات اختصاصی چهارم دبیرستان رشته انسانی به همراه پاسخنامه تیر91🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی ادبیات اختصاصی چهارم دبیرستان رشته انسانی به همراه پاسخنامه خرداد92🔗نمونه سؤالات امتحان نهایی ادبیات اختصاصی چهارم دبیرستان رشته انسانی به همراه پاسخنامه خرداد93
پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006) |خرید و دانلود-|34051210|وای ایی|yem
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006)قابل مشاهده می باشد

دانلود پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006)،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

عبارات
معرفی پرسشنامه
روایی و پایایی
منبع


توضیحات:
این پرسشنامه توسط آپلتون و همکاران (2006) برای اندازه ­گیری درگیری تحصیلی دانش ­آموزان دبیرستانی در آمریکا طراحي کردند که دارای دو بعد شناختی و روان­شناختی است و در مجموع شش خرده مقیاس دارد: روابط معلم – شاگرد، کنترل بر تکالیف مدرسه، حمایت همسالان از یادگیری، هدف­ها و آرزوهای آینده، حمایت خانواده از یادگیری و انگیزش بیرونی است. خرده مقیاس­ های روابط معلم – شاگرد، حمایت همسالان از یادگیری و حمایت خانواده از یادگیری زیرمجموعه درگیری روان­شناختی و خرده مقیاس­های کنترل بر تکالیف مدرسه، هدف­ها و آرزوهای آینده و انگیزش بیرونی زیرمجموعه درگیری شناختی هستند.


ویژگی پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها: 35
تعداد مولفه: 6 مولفه (روابط معلم- شاگرد، کنترل بر تکالیف مدرسه، حمایت همسالان از یادگیری، هدف­ ها و آرزوهای آینده، حمایت خانواده از یادگیری و انگیزش بیرونی)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 3